Отчет о работе клуба 2022-2023 год » Шығыс Қазақстан облысы бiлiм басқармасы «Средняя школа №36» отдела образования по городу Усть-Каменогорску коммуналдық мемлекеттiк мекемесi
Коммунальное государственное учреждение
«Средняя школа №36»
отдела образования по городу Усть-Каменогорску
управления образования Восточно-Казахстанской области
Қабылдау бөлімі:
+7(7232) 26-84-48
Есепші:
+7(7232) 26-02-01
Версия для
слабовидящих
14
сентябрь
2023

Отчет о работе клуба 2022-2023 год

                           "Эрист" мектеп дебат клубының 2022-2023 жылдардағы жұмысы туралы есеп

"Ұшқыр ой алаңы" мектеп оқушыларының пікірсайыс қозғалысы "  жалпы ұлттық мәдени-білім беру жобасын іске асыру шеңберінде білім алушылардың командада жұмыс істеу дағдысын қалыптастыруға мүмкіндік береді, қарама-қарсы пікірге құрметпен қарауға, өз көзқарастары мен пайымдауларын белсенді қорғауға үйретеді, "№36 ОМ" КММ базасында 2020 жылдан бастап "Эрист" пікірсайыс клубы жұмыс істейді. Дәлелді даудың шеберлігін үйрету үшін 6-10 сынып оқушылары шақырылады.
Оқу жылының басында пікірсайыс клубының күнтізбелік-тақырыптық жоспары жасалды және бекітілді . Бұл бағдарлама 34 сағаттан тұрады. Бағдарлама теориялық және практикалық сабақтарды қамтиды.
Клубтың мақсаты: оқушылардың  пікірталас технологиясын меңгеру арқылы сауатты сөйлеу алуды, қарама-қарсы позицияны объективті қабылдауды үйренеді, ой-өрістерін кеңейтеді. Тапсырмалар:
1) пікірталас технологиясын меңгеру арқылы оқушыларға өз сөздерін сауатты және сенімді түрде құруға үйрету.
2) толеранттылыққа, патриотизмге тәрбиелеу, белсенді азаматтық ұстанымды көрсетуге үйрету.
3) өз бетінше білім алуға, өз ой-өрісін үнемі кеңейтуге үйрету.
Пікірсайыс форматы: қысқартылған регламенті бар APD (Американдық парламенттік формат, АПФ).
Оқу жылы бойы пікірсайыс клубының жоспары бойынша пікірсайысқа қатысу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған тренингтер, дәрістер мен практикалар форматында 34 сағат ойын түрінде өткізілді. 29 сентябрьте "Эрист" пікірсайыс клубының "Пікірталас оқушылардың жеке басын дамытудың заманауи білім беру технологиясы ретінде" тақырыбында отырысы өтті. Клуб жетекшісі Е. В. Шелегеда қатысушыларды өткен жылдың қорытындыларымен, ойын ерекшеліктерімен, пікірталас өткізу ережелерімен және форматымен, пікірталас қозғалысының мақсаты мен міндеттерімен таныстырды. Жаңа оқу жылына арналған жұмыс жоспары мен қарарлар әзірленді. 21 октябрьда клуб басшысы мен команда көшбасшылары "Елімнің ертеңі - дарынды жастар" мектептерінің пікірсайыс қозғалысының мақтаныш лигасының ашылу салтанатына қатысып, оқушыларды АПФ форматымен және жұмыс нәтижелерімен таныстырды. Іс-шара көрме ойынымен аяқталды. 27 ноябрьда "Кәмелетке толмағандардың құқық бұзушылықтары" тақырыбында мектеп ішілік пікір сайыс турнирі өтті. Турнирге 8-інші сынып оқушылары қатысты. Ойын өте қызықты және танымдық болды. Командалар өз көзқарастарын қорғады, сыни тұрғыдан ойлады және мәселені әр түрлі жағынан қарастырды.
14 декабрьда Тәуелсіздік күніне арналған мектепішілік пікірталас турнирі "Бұл палата қазіргі Қазақстандағы жастар арасындағы патриотизм миф деп санайды".  15 февральда пікірсайыс клубының қатысушылары Ауғанстан жауынгерлерімен кездесуге қатысып, ойын элементтерін көрсетіп, "Бұл палата Кеңес әскерлерінің Ауғанстанға кіруі ақталды деп санайды" тақырыбындағы өз ұстанымын білдірді.
14 мартда дебат клубының жетекшісі Е. В. Шелегеда клуб жетекшілері арасындағы оқыту дебат ойынына қатысты.
Март айында 7-сынып оқушылары арасында "Эрист" дебат клубында "Бұл палата қатыгез компьютерлік ойындарға тыйым салады" тақырыбында апта сайынғы жаттығу дебат ойыны өткізілді.
Сәуір айында 9-сынып оқушылары арасында "Бұл палата мектепте қорқытуды жеңудің ең жақсы әдісін көрсетеді"  тақырыбында пікірталас ойыны өтті . Ойынның мақсаты: қазақстандық қоғамда орын алып отырған өзекті проблемалық жағдайларды талдау және жария талқылау арқылы балалар мен жастарды өзекті қоғамдық саяси тақырыптар бойынша пікірталасқа тарту жөніндегі жұмысты жандандыру.
Пікірсайысшыларды дәлелдерді салыстыруға және олардың әлсіз жақтарын табуға үйрету мақсатында "Үкімет корпусын құру", "Оппозиция корпусын құру", "Тараптардың позицияларын салыстырмалы талдау" атты үш шеберлік сыныбы өткізілді. Жұмыс сыни тұрғыдан ойлау жаттығулары түрінде құрылды. Оқушылар кейбір тезистің пайдасына да, оған қарсы да дәлелдер келтіретін мақалалардың мәтіндерімен жұмыс істеді және сол дәлелдерді салыстырып, олардың сенімділігін бағалау қажет болды.
Өткізілген ойындар қатысушылардың кейс құру және аргументтерді талдау дағдыларын әлі де нашар меңгергенін көрсетті. Мен пікірталас дағдыларын жетілдірудің бір әдісін әртүрлі деңгейдегі турнирлерге қатысу, қаралған ойындарды талдау деп санаймын. Бұл турнирлер қатысушыларға Үкімет палатасының дәлелдемелерін де, оппозициялық жағдайды да құру қиынға соғатынын көрсетті. Турнирлерді өткізудегі проблемалар балалардың көпшілік алдында сөйлеу, дәлелді кейс құрастыру және ұсынылған дәлелдерді талдау дағдыларын нашар меңгеруіне байланысты туындайды. Сондықтан, келесі жылға арналған міндеттер - оқушыларды осы дағдыларға үйрету, мектеп сайттарында өтетін турнирлер туралы хабардар ету, әртүрлі деңгейдегі турнирлерді өткізуге қатысу, пікірталас қозғалысымен айналысатын балалар ұйымдарымен ынтымақтастық.

Клуб жетекшісі: Шелегеда Е. В



Отчет о работе школьного дебатного клуба «Эрист» в 2022-2023 году


   В рамках реализация    общенационального    культурно-образовательного    проекта «Дебатное движение школьников «Ұшқыр ой алаңы», которое  позволит сформировать у обучающихся навык работы в команде, научит проявлять уважительное отношение к противоположному мнению, активно отстаивать собственные взгляды  и  суждения, на базе КГУ «СШ №36» с 2020 года действует дебатный клуб «Эрист». Для обучения мастерству аргументированного спора приглашаются учащиеся 6 – 10 классов.

В начале учебного года был составлен и утвержден календарно-тематический план дебатного клуба . Настоящая программа состоит из 34 часов. Программа включает теоретические и практические занятия.

Цель клуба: Учащиеся через овладение дебатной технологией учатся грамотной постановке речи, объективному восприятию противоположной позиции, расширяют свой кругозор.

Задачи:

1) Научить учащихся посредством овладения дебатной технологии грамотно и убедительно строить свою речь.

2) Воспитывать толерантность, патриотизм, учить проявлять активную гражданскую позицию.

3) Научить самостоятельно добывать знания, постоянно расширять свой кругозор.

Формат дебатов : APD(Американский Парламентский формат ,АПФ) с сокращенным регламентом.

  На протяжении всего учебного года по плану дебатного клуба проведено 34 часа игр в формате тренингов, лекций и практик, направленных на формирование навыков участия в дебатах.

29 сентября состоялось заседание дебатного клуба «Эрист» на тему «Дебаты как современная образовательная технология   для развития личности учащихся». Руководитель клуба Шелегеда Е.В ознакомила участников с итогами прошлого года, особенностями игры, правилами и форматом проведения дебатов, целью и задачами дебатного движения. Были разработаны  план работы и резолюции на новый учебный год.


 21 октября   руководитель клуба и  лидеры команды присутствовали на открытии гордской лиги дебатного движения школ «Елімнің ертеңі- дарынды жастар» После торжественного открытия   учащихся ознакомили с форматом АПФ и результатами работы. Завершилось мероприятие  показательной игрой. 

27 ноября прошел внутришкольный дебатный турнир на тему: « Правонарушения несовершеннолетних». В турнире приняли участие ученики 8 класса. Игра пошла очень интересно и познавательно. Команды отстаивали свою точку зрения ,критично мыслили  и рассматривали проблему с разных сторон.

14 декабря Внутришкольный дебатный турнир, посвященный Дню независимости  « Эта палата считает , что патриотизм среди молодежи в современном Казахстане - это миф». 


15 февраля участники дебатного клуба приняли участие во Встречи с воинами Афганистана, где показали элементы игры и озвучили свою  позицию на тему «Эта Палата считает, что ввод советских войск в Афганистан был оправданным»

14 марта руководитель дебатного клуба Шелегеда Е.В приняла участие в обучающей  дебатной игре среди руководителей клуба.

 В марте среди учащихся 7-х классов в дебатном клубе «Эрист» была проведена еженедельная тренировочная дебатная игра на тему «Эта палата запретит жестокие компьютерные игры»

В апреле среди учащихся  9 классов была проведена дебатная игра на тему «Эта палата покажет лучший способ победить буллинг  в школе» . Цель игры: активизация работы по привлечению детей и молодежи к дискуссии на актуальные общественно политические темы посредством анализа и публичного обсуждения актуальных проблемных ситуаций, имеющих место в казахстанском обществе.

     Было проведено три мастер-класса «Построение кейса Правительства», «Построение кейса оппозиции», «Сравнительный анализ позиций сторон» с целью научить дебатёров сравнивать аргументы и находить в них слабые места. Работа строилась в форме упражнений по критическому мышлению. Учащиеся работали с текстами статей, в которых содержались аргументы как в пользу, так и против некоторого тезиса, и необходимо было сравнить эти аргументы и оценить их убедительность.

      Проведённые игры показали, что участники ещё слабо владеют навыками создания кейса   и анализа аргументов. Одним из методов совершенствования навыков дебатирования считаю  и присутствие на проводимых турнирах разного уровня, анализ просмотренных игр. Данные турниры показали, что участникам сложно выстраивать как позицию доказательств палаты правительства, так и оппозиционный кейс. Проблемы при проведении турниров возникают в связи с тем, что ребята слабо владеют навыками публичной речи, составления доказательного кейса и анализа представленных аргументов. Поэтому задачи на следующий год – обучение учащихся данным навыкам, информирования о проходящих турнирах на школьных сайтах, присутствие на проведении турниров разного уровня, сотрудничество с детскими организациями, занимающимися дебатным движением.

Руководитель   клуба:       Шелегеда Е.В