01
сәуір
2025
1 сәуірде педагог-психологтар Г.Т. Нурканова мен В.А.Селиванова педагогтар үшін «Мұғалім сөнген кезде: мотивация отын қалай жағуға және күйіп қалмауға болады» тақырыбында тренинг элементтерімен сабақ өткізді.
🗓️ 1 сәуірде педагог-психологтар Г.Т. Нурканова мен В.А.Селиванова педагогтар үшін «Мұғалім сөнген кезде: мотивация отын қалай жағуға және күйіп қалмауға болады» тақырыбында тренинг элементтерімен сабақ өткізді.
Сабақ барысында педагог-психологтар эмоциялар біздің өзімізге деген сенімділігімізге, жұмыс қабілеттілігімізге және жалпы денсаулығымызға айтарлықтай әсер ететінін атап өтіп, мұғалімдердің эмоционалды жағдайының маңызды тақырыбын қозғады. Олар күйзеліс пен эмоционалды күйіп қалудың кәсіби қызметке қалай кері әсерін тигізетінін түсіндірді, сонымен қатар олардың алдын алу жолдарын ұсынды.
Мұғалімдер психоэмоционалды шиеленісті жеңілдетуге, ішкі ресурстарды қалпына келтіруге және мотивацияны сақтауға бағытталған өзін-өзі реттеудің әртүрлі әдістерімен танысты. Сабақтың практикалық бөлігінде мұғалімдер өздерінің эмоцияларын білуге, релаксацияға және күйзеліс деңгейін төмендетуге ықпал ететін жаттығулар жасады.
Тренинг элементтерімен сабақ жайдары және сенімді атмосферада өтті, бұл мұғалімдерге пайдалы білім алуға ғана емес, сонымен бірге өз тәжірибелерімен бөлісуге, кәсіби қызметтің қиындықтарын талқылауға және әріптестер арасында қолдау табуға мүмкіндік берді.
🗓️ 1 апреля педагоги-психологи Нурканова Г.Т. и Селиванова В.А. провели для педагогов занятие с элементами тренинга на тему: «Когда учитель гаснет: как разжечь огонь мотивации и не сгореть дотла».
В ходе занятия педагоги-психологи затронули важную тему эмоционального состояния педагогов, подчеркнув, что эмоции оказывают значительное влияние на нашу уверенность в себе, работоспособность и общее состояние здоровья. Объяснили, как стресс и эмоциональное выгорание могут негативно сказываться на профессиональной деятельности, а также предложили способы их профилактики.
Педагоги познакомились с различными техниками саморегуляции, направленными на снятие психоэмоционального напряжения, восстановление внутреннего ресурса и поддержание мотивации. В практической части занятия педагоги выполняли упражнения, способствующие осознанию своих эмоций, расслаблению и снижению уровня стресса.
Занятие с элементами тренинга прошло в тёплой и доверительной атмосфере, позволив педагогам не только получить полезные знания, но и поделиться своими переживаниями, обсудить трудности профессиональной деятельности и найти поддержку среди коллег.
Сабақ барысында педагог-психологтар эмоциялар біздің өзімізге деген сенімділігімізге, жұмыс қабілеттілігімізге және жалпы денсаулығымызға айтарлықтай әсер ететінін атап өтіп, мұғалімдердің эмоционалды жағдайының маңызды тақырыбын қозғады. Олар күйзеліс пен эмоционалды күйіп қалудың кәсіби қызметке қалай кері әсерін тигізетінін түсіндірді, сонымен қатар олардың алдын алу жолдарын ұсынды.
Мұғалімдер психоэмоционалды шиеленісті жеңілдетуге, ішкі ресурстарды қалпына келтіруге және мотивацияны сақтауға бағытталған өзін-өзі реттеудің әртүрлі әдістерімен танысты. Сабақтың практикалық бөлігінде мұғалімдер өздерінің эмоцияларын білуге, релаксацияға және күйзеліс деңгейін төмендетуге ықпал ететін жаттығулар жасады.
Тренинг элементтерімен сабақ жайдары және сенімді атмосферада өтті, бұл мұғалімдерге пайдалы білім алуға ғана емес, сонымен бірге өз тәжірибелерімен бөлісуге, кәсіби қызметтің қиындықтарын талқылауға және әріптестер арасында қолдау табуға мүмкіндік берді.
🗓️ 1 апреля педагоги-психологи Нурканова Г.Т. и Селиванова В.А. провели для педагогов занятие с элементами тренинга на тему: «Когда учитель гаснет: как разжечь огонь мотивации и не сгореть дотла».
В ходе занятия педагоги-психологи затронули важную тему эмоционального состояния педагогов, подчеркнув, что эмоции оказывают значительное влияние на нашу уверенность в себе, работоспособность и общее состояние здоровья. Объяснили, как стресс и эмоциональное выгорание могут негативно сказываться на профессиональной деятельности, а также предложили способы их профилактики.
Педагоги познакомились с различными техниками саморегуляции, направленными на снятие психоэмоционального напряжения, восстановление внутреннего ресурса и поддержание мотивации. В практической части занятия педагоги выполняли упражнения, способствующие осознанию своих эмоций, расслаблению и снижению уровня стресса.
Занятие с элементами тренинга прошло в тёплой и доверительной атмосфере, позволив педагогам не только получить полезные знания, но и поделиться своими переживаниями, обсудить трудности профессиональной деятельности и найти поддержку среди коллег.